اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2148
تاریخ انتشار: 1393/06/26 13:12
پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان
دو دانشجوي رشته زمين شناسي که براي تحقيق و اجراي پايان نامه دانشگاهي به استان خوزستان سفر کرده و در زمين هاي بياباني گم شده بودند توسط ماموران انتظامي پاسگاه "حميد" از مرگ حتمي نجات يافتند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان به نقل از پايگاه خبري پليس ، ماموران انتظامي پاسگاه " حميد " شهرستان اهواز با اعلام مرکز فوريتهاي پليسي 110 در جريان گم شدن دو دانشجوي رشته زمين شناسي دانشگاه تهران در زمين هاي بياباني " سه راهي جفير " قرار گرفتند و با تشکيل اکيپي با همکاري نيروهاي اورژانس 115 و هلال احمر جستجو براي پيداکردن اين افراد را آغاز کردند .

 

ساعت ها تلاش نيروهاي جستجوگر نتيجه داد و دو دانشجو گم شده در سه راهي جفير و در کنار پل "راهبند" در حالي که از شدت گرما و تشنگي دچار ضعف و بي حالي شده بودند و توان راه رفتن نداشتند پيدا شدند و بلافاصله به بيمارستان شهيد " بقايي " شهر اهواز منتقل شدند .

 

اين گزارش حاکيست ، " امين " و " شهرام " که اهل استان هاي چهارمحال و بختياري و آذربايجان غربي بودند به پليس گفتند براي اجراي پايان نامه دانشگاهي خود به استان خوزستان آمده بوديم که به دليل ناآشنايي با جغرافياي منطقه مسير خود را گم کرده و طي تماس با فوريت هاي پليسي 110 درخواست کمک کرديم .



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*