اخبار عمومی
اعلام وصول 2
255201
تاریخ انتشار: 1397/08/11 22:34
دیدار دو تیم خوزستانی استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان که از ساعت 15 و 30 دقیقه آغاز شد و با نتیجه 2 بر 1 به سود تیم میهمان به پایان رسید.

عصرجهان؛ محمد ابولیان(نوروزی)
 استقلال خوزستان (۱).... نفت مسجدسلیمان (۲)
⚽گلها: (۷۳)وحیدخشتان (استقلال خوزستان)،(۴۷) حسین دوستدار، (۷۷)اسماعیل شریفات (نفت مسجدسلیمان)
▪داور: جواد رحیم زاده
🏁کمکها: حمیدسبحانی، محمدعلی پورمتقی
🔸اخطاریها: مصطفی کیانی استقلال خوزستان/مجتبی بیژن،حسین دوستدار، فرشاد جانفزا، حبیب فرعباسی نفت مسجدسلیمان
▪چهارچوب رقابت: هفته یازدهم فوتبال لیگ برترجام خلیج فارس
▪روزبرگزاری: آدینه ۱۱-آبانماه ۹۷
▪مکان برگزاری: ورزشگاه غدیراهواز
▪ساعت برگزاری:۱۵:۳۰
▪تماشاگر: نزدیک به هزارنفر
🔵استقلال خوزستان:
فرزین گروسیان، احمدآل نعمه، مصطفی کیانی، سیدساسان شیرمردی(۶۹-یونس دلفی)، محمدشریفی، وحیدنامداری، مهرداد ابولقاسم پور، میثم کریمی (۸۳-محمد رضامظاهری)، وحیدخشتان، ایوب کلانتری، ایمان مبعلی(سرگروه)
▪سرمربی: داریوش یزدی
🔶نفت مسجدسلیمان:
حبیب فرعباسی، یوسف وکیا، میلادخدایی(۳۴-فرشادجانفزا) ، سیدمحمدحسینی، مجتبی بیژن ، موسی کولی بالی، سید پیمان میری(۶۰اسماعیل شریفات، علیرضاعلیراده، صادق صادقی بابااحمدی(۶۸-محمود قائدرحمتی)،حسین دوستدار، میلادمیداودی (سرگروه)
▪سرمربی: علیرضامرزبان
 ⚽جریان گلها:
▪دقیقه (۴۷)در پی تعلل و غفلت مدافعان تیم میزبان حسین دوستدار بازیکن پرتلاش نفت مسجدسلیمان باشلیکی دیدنی دروازه آبی پوشان اهوازی را باز کرد و نخستین گل این مسابقه را بسود زردپوشان میهمان به ثمر رساند.
▪ دقیقه (۷۳)پاس مناسب یونس دلفی در محوطه جریمه تیم نفت با ضربه تمام کننده وحید خشتان همراه شد تا این مهاجم گلزن دروازه عباسی را باز کند و نتیجه بازی را تعادل بکشاند.
▪دقیقه (۷۷)پاس بلند میداودی پشت سرمدافعان آبی پوش نصیب شریفات تند و تیز شد تا این بازیکن باتجربه در موقعیت تک به تک با گروسیان نهایت استفاده را از این فرصت بدست آمده برد و با یک ضربه فنی و زیبا گل دوم و پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند.
علیرضا مرزبان: بازیکنان تیم برای پیروزی از روی استخوان‌هایشان رد شدند
علیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: شرایط تیم روی بازیکنان اثر گذاشته بود اما بازیکنان ما برای پیروزی از روی استخوان‌هایشان رد شدند.


پیوست خبر به نقل از سایر رسانه ها
علیرضا مرزبان: بازیکنان تیم برای پیروزی از روی استخوان‌هایشان رد شدند
علیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: شرایط تیم روی بازیکنان اثر گذاشته بود اما بازیکنان ما برای پیروزی از روی استخوان‌هایشان رد شدند.
علیرضا مرزبان بعد از برتری  دو بر یک تیمش با استقلال خوزستان  اظهار داشت: شرایط سختی که در لیگ داشته و داریم روی روح و روان بازیکنان تاثیر گذاشته بود. حتی این مسئله روی هواداران و مدیریت باشگاه ما هم تاثیر گذاشته بود که سعی کردیم آرامش خود را حفظ کرده و برای برد به اهواز بیاییم.
وی  افزود: بازیکنان ما در این مسابقه یک مبارزه بی‌نهایت خوب را داشتند تا حدی که از روی استخوان‌های خود رد شدند تا بازی را ببرند. گل‌هایی که در این بازی به ثمر رساندیم خیلی به موقع بود. مخصوصا بعد از اینکه گل تساوی را دریافت کردیم و در بهترین زمان گل دوم را به ثمر رساندیم. استقلال خوزستان تیم دونده و سخت‌کوشی بود و آنها در نیمه دوم بازی را به خوبی کنترل کرده و چند شانس گلزنی داشتند اما همان طور که گفتم بازیکنان ما به معنای واقعی مبازه کردند.
سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره آینده تیمش یادآور شد: خیلی خوشحالم که این برد را بدست آوردیم و اولین پیروزی‌مان بود و امیدوارم تداوم داشته باشد. این برد خیلی به ما کمک خواهد کرد تا کیفیت‌ خودمان را بالاتر برده و به پیشرفت‌مان چه از لحاظ تاکتیکی و چه بدنی ادامه دهیم. همه باید تلاش کنیم با ادامه این روند ایل بختیاری را در لیگ برتر حفظ کنیم.
مرزبان راجع به اینکه تیمش در نیم فصل از نظر مالی توان جذب بازیکن را خواهد داشت یا نه؟ خاطرنشان کرد: آنچه مشخص است تیم ما نیمکت خوبی ندارد و دست من واقعا برای تعویض‌ها خالی است. بازیکنانی که روی نیمکت داریم کیفیت‌شان چندان بالا نیست و به این خاطر حتما باید در نیم فصل چند بازیکن به لیست‌مان اضافه کنیم.  اگر به گذشته برگردیم این تیم توسط یک مربی دیگر بسته شده و با مربی دیگری فصل را شروع کرده و بعد به من رسید. یعنی دو فلسفه و تفکر در بسته شدن این تیم نقش داشته است. به همین خاطر باید با احترام در نیم فصل 5 و 6 بازیکن را از لیست خارج و بازیکنان با کیفیتی را جایگزین آنها کنیم و امیدوارم باشگاه شرایط این کار را فراهم کند.

داریوش یزدی: اتفاقات بازی با نفت مسجدسلیمان در مغزم نمی‌گنجد/ روزی که حریف داوری‌ها نشوم، می‌روم
داریوش یزدی گفت: خیلی مفت ۳ امتیاز را به نفت مسجد سلیمان دادیم و اتفاقاتی در این دیدار رخ داد که در مغزم نمی‌گنجد.
داریوش یزدی بعد از شکست دو بر یک تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: در روزی که حتی یک امتیاز هم نباید به حریف می‌دادیم خیلی مفت 3 امتیاز را دادیم. در این بازی اتفاقاتی رخ داد که در مغز من نمی‌گنجد. آنها در کل نود دقیقه دو توپ روی دروازه ما آوردند و روی اشتباهات فردی مدافعانمان به گل رسیدند. از تیمی امروز دو گل خوردیم که در کل فصل سه یا چهار گل زده بود و این مسئله خیلی من را اذیت می‌کند.
وی ادامه داد: موضوع دیگری که باعث آزار من شده این است که هفته‌های متعددی از جمله همین بازی اشتباهات داوری علیه ما بوده است. در صحنه گل دوم نفت مسجد سلیمان آفسایدی رخ داد که اگر واقعاً آفساید بوده باشد یک فاجعه داوری رخ داده است. فردا کارشناسان داوری در تلویزیون می‌نشینند و اشتباهات داوری را عنوان می‌کنند اما در نهایت چه می‌شود غیر از اینکه داور را محروم کنند مگر اتفاق دیگری می‌افتد.
یزدی با اشاره به برنامه 90 تأکید کرد: یک برنامه دنبال حق بود و اشتباهات داوری را نشان داده و از خیلی از فجایع جلوگیری می‌کرد که جلوی پخش آن را گرفتند. نمی‌دانم چه دلایلی باعث شد که این برنامه دیگر پخش نشود برنامه‌ای که به دفعات درباره مسائل مختلف از جمله داوری، دلالی افشاگری کرده و جلوی خیلی از ناحقی را گرفته اما به سادگی می‌بینیم که این برنامه را حذف می‌کنند. در حالی از این برنامه حمایت می‌کنم که این برنامه با من مهربان نبود. هر جایی که در این برنامه در مورد تیم ما صحبت شد عادل از من و تیمم خوب حرف نزد. می‌توانید در این مورد فلش‌بک زده و برنامه‌های 90 را ببنید اما من اینجا در مورد او و برنامه‌اش خوب حرف می‌زنم. واقعاً برنامه 90 جلوی خیلی از اتفاقات را گرفته بود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد شعارهایی که روی سکوها علیه‌اش سر داده شد گفت: باز هم به مانند هفته‌های قبل یک عده علیه من شعارهایی سر دادند که البته چیز عجیبی نبود. چه بسا در بازی‌هایی که ما هم خوب نتیجه گرفتیم همین افراد به من پیام می‌دادند که منتظر می‌مانیم تا بد نتیجه بگیری که آن وقت شعارهای تندی علیه تو سر خواهیم داد. مطمئن باشید اگر روزی خودم احساس کنم نمی‌توانم ادامه دهم می‌روم؛ روزی که بفهمم نمی‌توانم حریف داوری‌ها شوم. مسئولان باشگاه خیلی تلاش کردیم تا شرایط داوری علیه‌مان نباشد اما تا الان بی‌نتیجه بوده به کرار برای ما مشکلاتی فراهم کردند و من واقعاً اگر روزی به نتیجه برسم که نمی‌توانم این جو را عوض کنم می‌روم.
یزدی با بیان اینکه راجع به مسائل فنی نمی‌تواند حرف بزند، یادآور شد: امروز از هر حیث باید برنده بازی می‌شدیم. خودتان می‌دانید که ما فصل را چه جوری شروع کردیم و درباره مشکلات تیم‌مان حرف نزنم بهتر است. برنامه شب‌های فوتبالی هم به دنبال این است که مشکلات فوتبال ایران را بیان و تشریح کند اما باید با چالش‌های بیشتری به فکر این مسائل بود چرا که واقعا اشتباهات داوری در فوتبال ما زیاد است.
وی با انتقاد از شاگردانش اظهار داشت: برخی از بازیکنانمان هنوز به مرز پختگی نرسیده‌اند و هنوز نمی‌دانند دارند در لیگ برتر بازی می‌کنند. شاید تیم قبلا در لیگ برتر بوده اما هنوز برخی بازیکنان در سطح لیگ برتر فکر نمی‌کنند. به خاطر همین است در هر بازی ما روی اشتباهات فردی گل می‌خوریم اما امروز اشتباه فاحش از یک بازیکن باتجربه ما سر زد که واقعا از او بعید بود. باید مشکلات فنی‌مان را مورد ارزیابی قرار دهیم. برای بازی امروز پنج و شش بازیکن اصلی‌مان را در اختیار نداشتیم و این مسئله در خط دفاع به ما ضربه زد. باید سعی کنیم مشکلاتمان را برطرف کنیم اگر امروز برنده از میدان خارج می‌شدیم کارمان برای ماندن در لیگ راحت‌تر بود اما با این باخت سخت‌تر شد و قطعاً باید در ادامه راه هوشیار باشیم/تسنیم
نتایج و ادامه برنامه هفته 11 لیگ برتر ایران
جمعه 11 آبان 1397
استقلال خوزستان     1 - 2     نفت‌ م.سلیمان     
پیکان     1 - 2     تراکتورسازی     
سپیدرود رشت     1 - 0     پارس جنوبی جم     
پدیده     3 - 0     نساجی مازندران     
شنبه 12 آبان 1397
صنعت نفت آبادان     -     فولاد     16:45
دوشنبه 14 آبان 1397
ماشین‌سازی‌تبریز     -     استقلال     15:00
پرسپولیس     -     ذوب آهن     تعویق
جمعه 18 آبان 1397
سپاهان     -     سایپا     16:30
جدول کامل لیگ برتر ایران

رتبه

تيم

بازيها

برد

مساوی

باخت

گل زده

گل خورده

تفاضل گل

امتياز

1

پدیده

11

8

2

1

16

5

11

26

2

سپاهان

10

6

4

0

21

9

12

22

3

تراکتورسازی

11

5

4

2

17

11

6

19

4

پرسپولیس

9

4

5

0

9

3

6

17

5

پیکان

10

4

4

2

12

6

6

16

6

سایپا

10

4

3

3

11

10

1

15

7

استقلال

10

3

5

2

9

6

3

14

8

پارس جنوبی جم

11

3

4

4

12

11

1

13

9

ذوب آهن

10

2

5

3

10

11

-1

11

10

ماشین‌سازی‌تبریز

10

1

7

2

9

10

-1

10

11

صنعت نفت آبادان

10

1

7

2

10

13

-3

10

12

فولاد

10

2

4

4

7

13

-6

10

13

استقلال خوزستان

11

2

4

5

8

16

-8

10

14

نساجی مازندران

11

1

5

5

8

14

-6

8

15

نفت‌ م.سلیمان

11

1

4

6

5

12

-7

7

16

سپیدرود رشت

11

1

3

7

4

18

-14

6


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*