اخبار عمومی
اعلام وصول 2
276171
تاریخ انتشار: 1397/12/09 19:07
با شکست خانگی در برابر استقلال تهران؛
دومین باخت افشین قطبی پس از یک شروع فوق العاده نِشان از آن دارد که فولاد سازان خوزستانی روی خط ناکامی گام بر می دارند و از سوی دیگر استقلال تهران به رهبری وینفرد شفر با جمع اوری ۳۷ امتیاز بیش از پیش به گرد بالانشینان لیگ برتر نزدیک و نزدیک تر شدند

عصرجهان؛ محمدابولیان (نوروزی)
فولادخوزستان (۱)...استلال تهران(۳)
⚽گلها:(۳۸)حسن بیت سعید ،فولادخوزستان /(۱۵) گادوین منشا،(۴۰) پاتوسی، (۵+۹۰) ایسما،استقلال تهران
▫داور: سیدمهدی سیدعلی/کمکها:محمدرضامنصوری،مهدی عالی قدر
🔸کارت زرد: رضامیرزایی(۳۴) فولادخوزستان/محمد دانشگر (۲۰)،محسن کریمی(۲+۹۰)، استقلال تهران
بهترین بازیکن: گادوین منشا –البته نباید نمایش موفق فرشید باقری را در این بازی نادیده گرفت
اتفاق ویژه: دومین باخت افشین قطبی پس از یک شروع فوق العاده
▪چهارچوب بازی: هفته ی بیستم فوتبال لیگ برترجام شاخاب پارس
▫روزبرگزاری: پنج شنبه ۹-اسفندماه۹۷
▪زمان آغاز بازی: ۱۵پسین
▫ورزشگاه :غدیراهواز
▪تماشاگر:بیش از۳۰ هزار تن
♦فولاد خوزستان:
احسان مرادیان، رضامیرزای ، لوسیانوپریرا، مهدی زبیدی ۴۵-رافائل مسی)، آکاهوشی (۴۵-سینامریدی)،میثم دورقی ، حسن بیت سعید(۷۹-بابک مرادی)، عارف آغاسی، ایوب والی، فرزاد جعفری، میلاد بدرقه
▪سرمربی: افشین قطبی
🔷استقلال تهران:
سیدحسین حسینی، پژمان منتظری، اله یارصیادمنش(۷۰-داریوش شجاعیان)،محمد دانشگر، آرمین سهرابیان، گادوین منشا(۷۴-ایسما)، فرشید باقری، امیدنورافکن، آیاندا پاتوسی(۸۵-سیدمحسن کریمی)، وریا غفوری
▪سرمربی: وینفرد شفر

فیلم گل سوم استقلال به فولاد (ایسما)


 ⚽گلها:
(۱۵)شوت از راه دور فرشید باقری در هجده قدم فولاد سازان بر روی پای گادوین منشا که در اتش گلزنی می سوخت فرود آمد تا وی با یک شلیک روپا، طاق و سپس تور دروازه ی میزبان را به لرزه درآورد.

(۳۸)پاس آگاهوشی در دهانه دروازه آبی پوشان به بیت سعید رسید تا پیش آهنگ گلزنی فولادسازان به زیبایی دروازه حسینی را فروریزد و دو تیم در گلزنی هم برابر شوند.
(۴۰)همکاری صیادمنش و پاس  مناسب منشا، پاتوسی را در آستانه گلزنی قرارداد، این بازیکن هم با شلیکی زیبا برای بار دوم دروازه فولاد را روی پاشنه چرخاند. تا شاگردان شفر با برتری نیمه نخست را به پایان رسانند.
(۹۰+۵) پیش روی وریاغفوری  درهجده قدم فولادسازان، و رها سازی نیمه کاره فرزاد جعفری بانی آن شد تا توپ سرگردان جلوی پای ایسمای، بازیکن  تازه وارد آبی ها قرار گیرد تا این بازیکن هم با شلیکی سنگین دروازه میزبان ر ابرای سومین بار فروریزد و اینچنین شکست نماینده دیار کارون را سنگین تر کند.

فیلم خلاصه بازی فولاد خوزستان

 

 ⬜گزارش بازی:
در چهارچوب بازیهای فوتبال لیگ برترجام شاخاب پارس و از هفته ی بیستم این بازیها تیم های فولاد خوزستان و استقلال تهران از ساعت ۱۵پسین روز پنج شنبه ۹-اسفندماه ۹۷در ورزشگاه غدیراهواز به دیدار هم رفتند، دیداری که در پایان با برتری آبی پوشان پایتخت تمام شد.شاگردان شفر در ادامه روند رو به رشد خود این بار در شهر فوتبال خیز اهواز برای بدست آوردن پیروزی دیگر گام به این میدان سخت  گذاشته بودند، اندیشه ی که در پایان،با نمایش هوشمندانه و با گلهای زیبای منشا، پاتوسی وایسما به آن دست یافتند.تا با این برد شیرین شمار امتیازات خود را به ۳۷ رسانند و بیش از پیش به گرد بالانشینان لیگ برتر نزدیک و نزدیک تر گردند.
فولادسازان دیارکارون هم که پس از سه پیروزی و یک تساوی ،در هفته گذشته در شمال شکست را پذیراشده بودند در این بازی خانگی بدنبال برتری در برابر آبی پوشان بودند، اندیشه ی که به شوند" بازی هوشمندان یاران شفردر رسیدن به آن ناکام بودند تا اینچنین یاران قطبی برای دومین هفته پی درپی روی نوار شکست قرارگیرند. فولادیها با این باخت و اندوخته گذشته ۲۵،در رده ی هفتم  پیکارهای نفسگیر لیگ برتر ماندند.
◀بابکارگیری واژگان ناب زبان پرمایه و پرپیشینه این سرزمین، پارسی نویسی را به فرزندان خود آموزش دهیم.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*