اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297247
تاریخ انتشار: 1398/03/10 17:00
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان:
دکتر موسوی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان گفت: کی باید بیاید این همه فرصت بندر های صادراتی، منطقه آزاد،پالایشگاه، رودخانه های بی نظیر، شهرکهای صنعتی، تجارت و صیادی و… را به نفع مردم عملیاتی کند، این فرصتها میتوانند بیکاری را ریشه کن، فقر و اعتیاد را نابود و روحیه امید و زندگی را در مردمی که شرافتمندانه پای نظام و انقلاب ایستادند بارور کند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، اولین جلسه شورای اداری شهرستان آبادان در سال ۱۳۹۸ به ریاست فرماندار و با خضور اعضا تشکیل شد


دکتر موسوی فرماندار ویژه آبادان در جلسه شورای اداری شهرستان آبادان اظهار داشت: آبادان فرصتهای ویژه ای حتی بالاتر از مرکز استان دارد که ما تاکنون نتوانستیم به نفع آبادان آنها را بکار گیریم یا از آنها استفاد درست بکنیم. تنها مدیران انقلابی میتواند این فرصتها را از قوه به فعل درآورد. کار انقلابی کردن هم کار سختی است و از خود گذشتگی و شب نخوابیدن میخواهد


مردم حق دارند در مقابل این همه فرصت ما را مواخذه کنند.
معاون استاندار گفت: کی باید بیاید این همه فرصت بندر های صادراتی، منطقه آزاد،پالایشگاه، رودخانه های بی نظیر، شهرکهای صنعتی، تجارت و صیادی و… را به نفع مردم عملیاتی کند، این فرصتها میتوانند بیکاری را ریشه کن، فقر و اعتیاد را نابود و روحیه امید و زندگی را در مردمی که شرافتمندانه پای نظام و انقلاب ایستادند بارور کند.
وی در ادامه اظهار داشت: باید مدیران ما اولا شاکر باشند که خداوند فرصت خدمتگزاری را به آنها عطا کرده در حالیکه کسانی در همین آبادان هستند که حتما از ما توانمندترند اگر نتوانیم فرصتهای موجود در شهرستان را به نحو مطلوب به نفع مردم و در خدمت به مردم عملیاتی کنیم واقعا به مردم جفا کرده ایم.


دکتر موسوی در ادامه اظهار داشت: جهاد کشاورزی نباید سانتیمتری از اراضی کشاورزی را بدون آب تحت فشار و شیرین بگذارد تا کشاورز با اطمینان خاطر برای کشاورزی اش برنامه ریزی کند. بنادر ما می توانند با برنامه ریزی صحیح یک استان را اداره کنند. گمرک و منطقه آزاد میتوانند مزایای منطقه آزاد را برای کسانی که در محدوده اش زندگی میکنند به مردم هدیه کنند تا مردم خاصیت مزیتی این منطقه را بدانند اجرای دقیق قانون منطقه آزاد می تواند آبادان و خرمشهر را بهشت کند.
موسوی گفت: شهرداری میتواند با مشارکت بخش خصوصی وتعاونیها اعتبارات کلانی به آبادان سرازیر کند تا مردم طعم خدمات مدرن شهری را بچشند. ادارات متولی تجارت و صنعت میتوانند سرمایه گذاران ایرانی و خارجی را در سرزمینی که مرکز انرژی خاورمیانه است گسیل دارند . مراجع انتظامی و امنیتی ما باید سرمایه گذاران را در سرمایه گذاری در منطقه حمایت کنند و امنیت را برای آنها تضمین کنند. شهرکهای صنعتی ما باید از این حال و روز خارج شوند بدانید که بیکاری در شان آبادان تجاری و صنعتی و مرزی نیست.


معاون استاندار بیتن داشت : درصد زیادی از جمعیت ما کودک و محصل و دانشجو و پیر و بازشسته و روستانشین هستند. درصد بزرگی از جمعیت ما در مراکز نفتی، صنعتی، خدماتی،بازار، ادارات، نیروهای مسلح شاغلند. آیا این همه صنایع و فرصتها با برنامه ریزی نمی توانند مشکل بیکاری درصد کوچکی از آبادان را حل کنند.
امسال همه صنایع، ادارات، سازمانها در فکر جذب نیرو باشند. نمایندگان شهرستان کمک کنند تا پروژه های زیر بنایی بیشتری در آبادان شروع بکار نمایند مگر پروژه فاز دوم پالایشگاه چقدر میتواند حجم بیکاری ما را کم کند ما از جان پروژه ای که محدودیت استخدام دارد چه میخواهیم؟ ما نیازمند پروژه های به مراتب مهمتری هستیم اگر توانستیم امسال کاری کارستان در این خصوص بکنیم خدمتگزاریم و گرنه آبادان تا کی باید مارا تحمل کند. وحدت و انسجام ما در ۴٠ روز دیدید چه نتیجه ای داشت؟ شبانه روز در حالیکه سیل استان را در مینوردید توانستیم صدها کیلومتر سیل بند با حضور مردم احداث کنیم و به میلیونها متر مکعب آب اجازه ورود به شهر و روستاهایمان ندهیم و میلیونها متر مکعب آب را ذخیره کنیم این حضور مردمی یعنی اعتماد به مسئولینی که شبها تا صبح نمیخفتند تا خطر سیلابها آبادان را تهدید نکند.


فرماندار آبادان در پایان اظهار داشت: بنده از همه اقشار مردم شریف آبادان و دستگاههای اجرایی و نیروهای مسلح و نیروهای جهادی و از جمله نهاد امام جمعه تشکر و قدر دانی میکنم. همه مدیران دستگاههای اجرایی بدانند امسال و از امروز باید خود را مهیای حرکتی جهادی در ریشه کنی بیکاری و خدمت بی منت به مردم کنیم. در بحث امنیت هم در جلسه ای که دیروز داشتیم مقرر شد آبادان به بلوکهایی کوچکتر از محله تقسیم شود و نیروی انتظامی و سپاه مشترکا به صورت شبانه روز در بلوکهای جدید امنیت محله ها را برای مردم تضمین کنند.
مدیران عزیز ما هم برای پشتگرمی وارائه کار جهادی بدانند فعلا هیچگونه عزل و نصبی نخواهیم داشت مگر مدیری بی انرژی وبی انگیزه شناسایی شود پس هیچ عذری پذیرفته نیست و خود را برای یک حرکت انقلابی و جهادی آماده کنید.

 

 


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*