اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297306
تاریخ انتشار: 1398/03/13 17:01
سرهنگ جماشیانی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان شادگان معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، با حضور جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان، "سرهنگ جماشیانی" به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان شادگان معرفی شد.


مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید انتظامی شهرستان شادگان با حضور سرهنگ "سید محمد صالحي" جانشين فرمانده انتظامي خوزستان، "سید مجید شرفی" امام جمعه شادگان، مهندس حاجیان فرماندار این شهرستان و جمعی از مسئولان ادارات و دستگاه های دولتی و غیر دولتی، شیوخ و سران عشایر و سایر اقشار مختلف مردم ولایتمدار شادگان در محل سالن ابن سکیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان نیز در این مراسم در سخنانی بر ضرورت همدلی برای تأمین امنیت تاکید کرد و گفت: دشمنان انقلاب و نظام برای ایجاد ناامنی در جامعه اسلامی تلاش می‌کنند که در این خصوص اقتدار پلیس برای ناکامی دشمنان بسیار مهم است.


سرهنگ صالحی با بیان اینکه کاهش وقوع جرایم و همچنین تلفات جانی در شادگان حاصل برنامه ریزی دقیق، تعامل و همکاری دستگاه ‌های دخیل در امنیت این شهرستان است، اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی کارکنان خدوم نیروی انتظامی و شورای تامین شهرستان شادگان آمار جرایم خشن در این شهرستان 13 درصد کاهش داشته است.
وی در ادامه با اشاره به ضرورت مردم داری در بین کارکنان نیروی انتظامی، خاطر نشان کرد: باید با افزایش همدلی و مشارکت بین مردم و پلیس به انجام هرچه بهتر وظایف محوله کمک کرد.


شایان ذکر است؛ در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ "میر رضائی" فرمانده پیشین انتظامی شهرستان شادگان با اعطای هدایا و لوح سپاس تقدیر شد و سرهنگ "اسکندر جماشیانی" به عنوان فرمانده جدید انتظامی شادگان معرفی شد.
م/پایگاه خبری پلیس


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*