اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297607
تاریخ انتشار: 1398/04/04 02:32
سرمربی جدید سرخپوشان پایتخت، امروز سه شنبه معرفی خواهد شد.

پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ کروات، نام گزینه های زیادی از جمله آنته چاچیچ کروات، والتر زنگا ایتالیایی، الکساندر نوری ایرانی - آلمانی، ماسیمو کاررا ایتالیایی، دی‌بیاسی  ایتالیایی و ... برای جانشینی این مربی اعلام شد که مدیران تیم سرخپوش تنها حضور الکساندر نوری و یک گزینه دیگر را تکذیب نکردند و برای مذاکره با آنها راهی استانبول ترکیه شدند.

ایرج عرب (مدیرعامل پرسپولیس)، مهدی محمد نبی و علی رغبتی (اعضای هیئت مدیره پرسپولیس) صبح امروز راهی ترکیه شدند و قرار است نام سرمربی جدید را امروز سه شنبه معرفی کنند. در این بین شنیده می شود شانس حضور نوری بیشتر از دیگر گزینه ها است. 

گفته می شود پیشنهاد پرسپولیسی ها برای جذب نوری ۷۰۰ هزار دلار است و با توجه به اینکه حدود یک سال بدون نیم بوده است، هدایت پرسپولیس را برعهده خواهد گرفت. البته تا کنون هیچ خبر موثقی از مذاکره پرسپولیسی ها با گزینه های مورد نظرشان در ترکیه منتشر نشده است.

لازم به ذکر است، در ساعات اخیر برخی رسانه ها اعلام کردند که یک مدیر برنامه در کمیته نقل و انتقالات پرسپولیس قرار دارد و کار مذاکره با سرمربی جدید را عهده دار است که تکذیب شد.

خبر دیگر اینکه قرار است تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از چهارشنبه ۵ تیرماه با حضور کریم باقری آغاز شود و سپس سرمربی جدید به تمرینات اضافه شود تا آماده حضور در اردوی ترکیه شوند که قرار است ۱۵ تیر انجام شود.

برچسب ها:
پرسپولیس ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*