اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297862
تاریخ انتشار: 1398/04/26 22:43
دادستان انقلاب وعمومی شهرستان امیدیه خبر داد:
کریمی در ادامه افزود : این باند که در مکان های عمومی در حال فعالیت بودند از اعتماد شهروندان سوء استفاده میکردند و کارت های عابر بانک شهروندان را هک میکردند تا در یک موقعیت مناسب حسابهای شهروندان را خالی کنند.

عصرجهان-اعضای باند کلاهبرداری اینترنتی در شهرستان امیدیه دستگیرشدند
به گزارش خبرنگار ما از شهرستان امیدیه ارسلان کریمی دادستان انقلاب وعمومی دراین باراظهارکرد: متخلفین در شهرستان امیدیه که قصد هک کردن کارت های عابر بانک شهروندان را داشتند که با دستور سریع قاضی محترم جناب آقای بهبهانی و همکاری نیروهای پلیس آگاهی فورا دستگیر شدند.
▪ کریمی در ادامه افزود :  این باند که در مکان های عمومی در حال فعالیت بودند از اعتماد شهروندان سوء استفاده میکردند و کارت های عابر بانک شهروندان را هک میکردند تا در یک موقعیت مناسب حسابهای  شهروندان را خالی کنند.
▪ دادستان انقلاب و عمومی  امیدیه ادامه داد: قاضی بهبهانی و نیروهای پلیس اگاهی سریعا وارد عمل شدند و این کلاهبرداران را دستگیر کردند و در حال حاضر تحت بازجویی های نیروهای پلیس آگاهی میباشند و یک دستگاه اسکنر از متخلفین کشف و ضبط شده است
▪کریمی گفت : ازشهروندان درخواست میگردد به هیچوجه کارت خود یا اطلاعات درج شده روی کارت را برای فردی اافرادی که مورد اعتمادنیستند ارسال نکنند و یا اینکه از طریق فضای مجازی عکس کارت خود را ارسال ننمایند تا به این طریق از هرگونه جلع یا سوء استفاده جلوگیری کنند.
▪دادستان انقلاب و عمومی  امیدیه در پایان عنوان نمود: حجم کلاهبرداری از شهروندان زیادبوده است که انشالله قربانیان توسط دادسرا بجت رسیدگی به پرونده شان دعوت خواهند شد و جا دارد از تلاش و زحمات فرماندهی انتظامی امیدیه و پلیس آگاهی تقدیر و تشکر کرد

خبرنگار/ناصرحکیمی

برچسب ها:
امیدیه ؛ ارسلان کریمی ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*