اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298163
تاریخ انتشار: 1398/05/26 01:27
فرمانده انتظامي بهبهان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف بیش از ۸۹ کیلو گرم انواع مواد مخدر در طرح هفت روزه این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري عصرجهان، سرهنگ "محمد عزیزی" در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي، طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم‌خيز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه اي و سابقه دار، فروشندگان موادمخدر، قاچاقچیان کالا و ارز و توقیف خودروهای متخلف با هماهنگی مرجع قضائی به مدت یک هفته در سطح شهرستان بهبهان به مرحله ی اجرا درآمد.
اين مقام انتظامي تصريح کرد: ماموران انتظامي با اقدامات تخصصي، اطلاعاتي و گشت زنی های مستمر 8 قاچاقچی موادمخدر را دستگیر و در این رابطه 89 کیلو و 198 گرم موادمخدر از نوع حشیش و تریاک کشف کردند.
سرهنگ عزیزی ادامه داد: ماموران پرتلاش این فرماندهی یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق را متوقف و 2 سرنشین آن را دستگیر کردند که کارشناسان ارزش ریالی آن را 10 میلیارد ریال برآورد کردند.
وی تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح 13 سارق حرفه‌اي و سابقه‌دار شناسايي و دستگیر شدند که در تحقیقات بعمل آمده به 25 فقره انواع سرقت اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی باغملک بيان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی یک فقره قتل مسلحانه مربوط به سال ۹۷ را کشف و قاتل را دستگیر و به مرجع قضایی تحویل و روانه زندان شد.
وي افزود: در مدت زمان اجرای این طرح نیز 64 موتورسیکلت و 15 دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان بهبهان با بيان اينکه در اين راستا 7 واحد صنفی متخلف پلمب شدند، تأکيد كرد: نيروي انتظامي به صورت شبانه روزي با سارقان و مخلان امنيت و آرامش به شدت برخورد مي کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.
م/پايگاه خبري پليس

برچسب ها:
بهبهان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*