اخبار عمومی
اعلام وصول 2
301736
تاریخ انتشار: 1399/08/17 16:58
نظر به صلاحیت و شایستگی شما به موجب این حکم بعنوان “معتمد جمعیت معتمدین خوزستان” منصوب می نماییم .

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، طی حکمی از سوی سردار حاج حمید حاجیان سعیدی ریاست جمعیت معتمدین صلح و سازش خوزستان (ذات البین) سید محمد حسین جعفری سرشت به عنوان “معتمد جمعیت معتمدین خوزستان (ذات البین) منصوب شد.
در این حکم آمده است :
جناب آقای سید محمد حسین جعفری سرشت
با اهدا سلام و ضمن تشکر از زحمات خالصانه و نظر به صلاحیت و شایستگی شما به موجب این حکم بعنوان “معتمد جمعیت معتمدین خوزستان” منصوب می نماییم .
بدون تردید پاسداران عدالت در این نظام اسلامی خدمت صادقانه و رضای معبود بی همتا را نصب العین خود قرار داده اند ، هدف جمعیت معتمدین کمک به مسئولین محترم قضایی کشور در به سر منزل مقصود رساندن این رسالت الهی است در این میان همت والای معتمدین نقطه عطف موفقیت آن مجمع در خدمت رسانی بی منت و بی شائبه به کشور و مردم محروم آن استان است .
امید است تقوای الهی و تحلیل صحیح از موقعیت منطقه در جهت دفاع از اهداف جمهوری اسلامی ایران حفظ ارزش ها و منویات مقام معظم رهبری در اشاعه فرهنگ صلح و سازش و اصلاح ذات البین تلاش نموده که خدمت بی منت به ویژه محرومان را در صدد و تصویر دلپذیری از تعالی در مقام عمل متبلور ساخته و تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری و توجهات حضرت ولی عصر(عج) موفق و موید باشید .
حمید حاجیان سعیدی
رئیس جمعیت معتمدین صلح و سازش استان خوزستان



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*