اخبار عمومی
اعلام وصول 2
302602
تاریخ انتشار: 1400/01/25 23:20
کارشناسان ارزش ريالي کالاهاي مکشوفه را 7 ميليارد ريال برآورد کرده که پس از تشکيل پرونده مقدماتي، متهمان تحويل مراجع قانوني شدند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از پایگاه خبری پلیس،  فرمانده مرزباني استان خوزستان از توقيف يک فروند شناور تجاری و کشف کالاي خانگي قاچاق در سواحل خليج فارس خبر داد.
سردار "لطفعلي پاکباز " در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشريح اين خبر اظهار داشت: مرزبانان پايگاه درياباني ماهشهر، در راستاي جلوگيري از ورود کالاي قاچاق به چرخه اقتصاد داخلي کشور و مبارزه بي امان با قاچاقچيان سوخت و کالا، موفق شدند يک فروند شناور تجاری حامل محموله قاچاق را در آب‌هاي ساحلي ماهشهر متوقف کنند.
وی افزود: ماموران در بازرسي دقيق از شناور توقيف شده کالای قاچاق شامل 15دستگاه کولر اسپيلت، 15 دستگاه ماشين لباسشويي و 30 دستگاه جاروبرقي  را کشف کردند.
سردار پاکباز با اشاره به دستگيري 6 متهم تصریح کرد: کارشناسان ارزش ريالي کالاهاي مکشوفه را  7 ميليارد ريال برآورد کرده که پس از تشکيل پرونده مقدماتي، متهمان تحويل مراجع قانوني شدند.
فرمانده مرزباني استان خوزستان خاطرنشان کرد: مجموعه مرزباني خوزستان با ايجاد تعامل سازنده با نهادهاي امنيتي و انتظامي، ادارات و ارگان هاي دولتي و مرزنشينان، تمام تلاش خود را در راستای مبارزه با پديده شوم قاچاق، ايجاد و استمرار امنيت پايدار و پاسداري از قلمرو سرزميني ايران اسلامي در جنوب غرب کشور را به کار گرفته است.

برچسب ها:
ماهشهر ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*