اخبار عمومی
اعلام وصول 2
303756
تاریخ انتشار: 1400/07/13 10:38
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به طرح رتبه‌بندی معلمان با تاکید بر اینکه نیاز است پیشنهادهایی به آن اضافه و پخته‌تر شود، گفت: نیاز داریم که بودجه این طرح نیز بیشتر شود.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، رضا حاجی‌پور سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس در گفت‌وگو با  ایلنا، درباره سرانجام طرح رتبه‌بندی معلمان اظهار داشت: پیشنهاداتی درباره این طرح آمده و ایراداتی به آن نیز وارد است؛ نمایندگان پیشنهادات خیلی خوبی دادند که ان‌شاالله در صحن مورد بررسی قرار می‌گیرد. امیدواریم که بتوانیم چیز خوبی از آن دربیاوریم.


وی درباره اختلافی که بین دولت (دوازدهم) و مجلس بر سر میزان بودجه تخصیصی به این طرح وجود داشت، گفت: یک بودجه ۲۰ هزار میلیاردی برای آن در نظر گرفته شده است اما بر اساس این بودجه، خیلی باید روی طرح کار انجام شود. همچنین با توجه به اینکه این طرح پنچ طبقه‌بندی رتبه دارد، احساس می‌شود که این طرح هنوز کامل نیست اما روی تمام چیزی که باید محقق شود، کار می‌کنیم که اتفاق بیفتد.
نماینده مجلس یازدهم درباره اینکه گفته می‌شد طرح تا پیش از شروع سال تحصیلی ۱۴۰۰ ابلاغ می‌شود، بیان داشت: قول‌هایی را آقای نوبخت دادند که محقق نشد؛ بحث ۶۰ هزار میلیارد بودجه مطرح بود بنابراین ما در مسیری قرار گرفتیم که عملاً با یک بودجه روبرو هستیم که برای اجرای رتبه‌بندی نیازی به چکش‌کاری دارد و نیاز داریم که این بودجه بیشتر شود.



کانال تلگرام عصر جهان


م.بادری
|
Iran
|
1400/07/15 12:54
  +0

  -0
پاسخ
گ...... همتون توش کی میخوایین بدینش

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*