اخبار عمومی
اعلام وصول 2
304514
تاریخ انتشار: 1400/11/23 11:45
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه از افتتاح اولین "یادمان دائمی "شهید سلیمانی" توسط پایگاه بسیج شهید زینی و روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از ایرسا آنلاین، با حضور مادر اولین شهید مدافع حرم استان (شهید مهدی نوروزی)،اولین یادمان دائمی سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در سطح کشور و همچنین اولین یادمان دائمی ،یاران شهیدش،شهدای مدافع حرم استان در پالایشگاه نفت کرمانشاه دایر شد.

محمدرضا امامی نیا مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه در این خصوص اظهارکرد: این یادمان به همت بسیج – روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه دایر شده که به صورت دائمی در ساختمان مجاور مسجد پالایشگاه قرار دارد.
امامی نیا بابیان اینکه شناخت اهداف و آرمان‌های شهدای اسلام و انقلاب و ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه مهم‌ترین هدف برگزاری این یادمان بود، افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نماد تفکر بسیجی در جامعه است که باید با تبیین مؤلفه‌ها و شاخصه‌های مکتب آن شهید والامقام فرهنگ بسیجی و روحیه انقلابی را در جامعه نهادینه کرد.
وی ادامه داد: برای افتتاح و رونمایی از این یادمان امروز (سه شنبه ۱۹ بهمن) مراسمی با حضور خانواده معظم شهدا، فرماندهان سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، بسیج، روحانیون، فرمانداران، شهرداران و مدیران ادارات کل استان در مسجد شرکت پالایش نفت کرمانشاه برگزار شد.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه گفت: سخنران ویژه این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین جلیلیان، نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان بودند که ضمن تبیین اهداف والای انقلاب اسلامی به بیان گوشه ای از رشادتهای سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم پرداختند.
امامی نیا تصریح کرد: در این مراسم همچنین از مادر شهید والامقام مهدی نوروزی تجلیل به عمل آمد و با دستان مبارک این مادر شهید، یادمان دائمی حاج قاسم و شهدای مدافع حرم استان رونمایی و افتتاح گردید.

 

 

 

برچسب ها:
عصرجهان ؛ ایرسا آنلاین ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*