اخبار عمومی
اعلام وصول 2
304874
تاریخ انتشار: 1400/12/26 12:55
168کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش در قالب بار پرتقال در ایستگاه بازرسی خیرآّباد شهرستان بهبهان کشف شد

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، فرمانده انتظامی استان از کشف 168کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش در قالب بار پرتقال در ایستگاه بازرسی خیرآّباد شهرستان بهبهان خبر داد.

سردار "سید محمد صالحی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح برخورد با عناصر اصلی توزیع مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان خوزستان با مشارکت پلیس همنام در شهرستان بهبهان با انجام اقدامات اطلاعاتی متوجه یک دستگاه خودرو نیسان وانت حامل مواد مخدردر قالب بار پرتقال در محورهای مواصلاتی "گچساران ـ بهبهان" شده که خودرو مذکور را مطابق مقررات متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی 168کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه ای در میان بار پرتقال جاسازی شده بود، کشف شد.

سردار صالحی با بیان اینکه در این ارتباط 3 قاچاقچی دستگیر و 2 دستگاه خودرو توقیف شد، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز هرگونه موارد مشکوک در رابطه با اقدامات مجرمانه افراد خلافکار خصوصا سوداگران مرگ را بلافاصله از طريق مرکز فوريت هاي پليس 110 اطلاع داده تا نسبت به شناسايي و دستگيري آنان در اسرع وقت اقدام شود.

منبع:کانال خبری پلیس

 

برچسب ها:
بهبهان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*