اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305956
تاریخ انتشار: 1401/04/28 14:39
یادداشت|محمد شریفی
چنان خرما پزانی راه افتاده که از خوشی زیادی داریم غش می کنیم .بازهم دم حضرت والی و جناب بیگلر بیگی گرم که وقوع قبل از حادثه کردند و تمامی ادارات اعم از کارآمد و ناکارآمد را در سراسر خوزستان تعطیل کردند تا برق کفاف روشن کردن کولرهای مردم تپیده و چپیده در خانه ها را بدهد.

پایگاه خبری عصرجهان؛ محمد شریفی- امروز،( سه‌شنبه ۲۸تیر۱۴۰۱)، خورشید عالمتاب با شدت و حدت با صدها قبضه آتشبار تمام گدازه های سوزانش را به طرف خوزستان نشانه گرفت، دمای هوا از مرز ۵۰ و اندی عبور کرده و با شیب ملایم علی برکت الله همچنان دارد بالا می رود. خدا بده برکت، چشم حاسدان و بدخواهان، خصوصا استکبار جهانی کور...آقا چنان خرما پزانی راه افتاده که از خوشی زیادی داریم غش می کنیم .بازهم دم حضرت والی و جناب بیگلر بیگی گرم که وقوع قبل از حادثه کردند و تمامی ادارات اعم از کارآمد و ناکارآمد را در سراسر خوزستان تعطیل کردند تا برق کفاف روشن کردن کولرهای مردم تپیده و چپیده در خانه ها را بدهد. برایتان از معابر و شوارع بگویم، آسفالت خیابان ها مثل دوغ و دوشاب و ارده و سیلون حسابی شل شدند، انگشت بزنید به آسفالت خیابانها ،قیر مثل عسل خوانسار می چسبه به انگشتات و حی کش میاره، اما حیف که نمیشه لیسش بزنی ،باور کنید اگر چند راس چلپاسه را با میخ طویله در یکی از خیابانها میخکوب بکنیم ، سه سوته بریان و شاید هم جزقاله بشوند. رطوبت و شرجی هم قوز بالاقوز شده،فشار برق هم زیاده تعریفی نیست، شهر ساکت و آرام و خیابان ها خلوت. حال ما خیلی خوب است. خصوصا بابت حجم عظیم تعطیلات، در هفته ۲ تا ۳ روز به برکت ریزگردها تعطیل یا نیمه تعطیل می شویم، یک تا ۲ روز هم به برکت گرمای بالای ۵۰ درجه، زمستانها هم وضع به همین منوال است. ریزگردها که در همه فصول شرف حضور دارند و قدمشان همیشه روی چشممان جا دارند. زمستان گرما کم می شود اما در عوض از خیابان ها و معابر چشمه های فاضلاب می جوشند و چنان فورانی می کنند و ما هم کلی کیف می کنیم چون ادارات تعطیل می شوند. اگر سیل نیاید ما خیلی ناراحت می شویم، سیل خیلی خوب است. چون باعث تعطیلی ادارات می شود.

راستی تا یادم نرفت، به والی به حج رفته عرض تبریک بگویم، 

از جناب میرزا مهدی خان دهکردی آجودان ویژه درخواست و تمنا دارم که به نیابت از این بنده بی نوا مراتب تبریک اعیاد اضحی و غدیر و قبولی طاعات و عبادات در سفر بیت الله را به جناب والی ابلاغ بفرمایند. 

زیاده عرضی نیست 

محمد شریفی 

۲۸تیر ۱۴۰۱

برچسب ها:
محمد شریفی ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*