1403/01/10 06:13


202522
تاریخ انتشار: 1397/02/10 21:06
امین آراسته رئیس مراکز آموزش فنی و حرفه ای آبادان: مهارت آموزی در حرفه های مرتبط با صنایع دستی با توجه به ارزش افزوده بالا محصولات آن در ایجاد اشتغال پایدار بسیار ثمر بخش خواهد بود

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، رئیس مراکزآموزش فنی وحرفه ای آبادان در گفتگو با خبرنگار ما گفت :به منظور ارتقای توانمندی و مهارت‌افزایی نیروی انسانی متقاضی شغل در حوزه صنایع دستی جلسه بررسی اجرای تفاهم نامه اداره کل فنی و حرفه ای خوزستان و سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی وگردشگری در موزه آبادان برگزار شد
 امین آراسته  افزود: دراین جلسه راهکاره های   بهره‌مندی مستمر از ظرفیت‌های موجود در برای ارائه خدمات آموزشی براساس استانداردهای مهارتی افزایش سطح دانش فنی و مهارتی شاغلان و کارجویان در حوزه صنایع دستی موردبرسی قرارگرفت.
 آراسته ادامه داد:مهارت آموزی در حرفه های مرتبط با صنایع دستی با توجه به ارزش افزوده بالای محصولات آنها در ایجاد اشتغال پایدار بسیار ثمر بخش خواهد بود .
وی بیان کرد : مهارت آموزی در حرفه های مرتبط با صنایع دستی با توجه به ارزش افزوده بالا محصولات آن در ایجاد اشتغال پایدار بسیار ثمر بخش خواهد بود.
آراسته خاطرنشان کرد: مرکزخواهران با 5 کارگاه فعال و بیش از 19 حرفه آموزشی مرتبط با صنایع دستی از ظرفیت بالایی در این راستا برخوردار است.
رییس  اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری آبادان نیز گفت: همکاری آموزشی طرفین و دریافت صلاحیت های شغلی مورد نظر در پیش برد اهداف شغلی فراگیران موثر و سبب حفظ و زنده نگهداشتن حرفه های سنتی و بومی صنایع دستی در استان خواهد بود .


بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG