1403/01/31 18:29


297859
تاریخ انتشار: 1398/04/26 22:27
گلمرادی درخصوص وضعیت بیمارستان نفت نیز ادامه داد: بار دیگر تکرار می کنم تحت هیچ شرایطی وزارت نفت حق ندارد بیمارستان نفت را به بخش خصوصی واگذار نماید

عصرجهان-افتتاح اتاق عمل، سی سی یو و بخش آندسکوپی  بیمارستان تامین اجتماعی بندر ماهشهر با حضور دکتر جلیلی مدیریت درمان استان و علی گلمرادی نماینده مجلس شورای اسلامی و محسن بیرانوند فرماندار شهرستان بندرماهشهر افتتاح گردید.

 
▪به گزارش خبرنگارما از بندر ماهشهر در این مراسم  جلیلی مدیریت درمان استان طی سخنانی به بیان خدمات بیمارستان تامین اجتماعی در شهرستان بندر ماهشهر پرداخت.
▪در ادامه علی گلمرادی نماینده مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تقدیر از مجموعه تامین اجتماعی شهرستان گفت: متاسفانه خدمات درمانی در حوزه انتخابی اینجانب بسیار محدود می باشد و مردم عزیز این حوزه از کمبودهای درمانی رنج می برند.
▪وی در خصوص کوتاهی های مدیریتی که در استان خوزستان در زمینه بهداشت و درمان وجود دارد نیز اظهارکرد: اگر مسئولین  اجرایی اشتباهات مدیریتی خود را برطرف نمایند بسیاری از مشکلات درحوزه بهداشت و درمان حل خواهد شد.


▪ گلمرادی ‌با اشاره به ظرفیت های درمانی شهرستان بندرماهشهر افزود: اگر مدیران تلاش کنند و ظرفیت های درمانی را در شهرستان همسو و همگرا نمایند و کلیه مراکز درمانی با همگرایی کامل به ارائه خدمات درمانی به بپردازند بخش عمده ای از مشکلات درمانی شهرستان حل خواهد شد.
▪ وی درخصوص وضعیت بیمارستان نفت نیز ادامه داد: بار دیگر تکرار می کنم تحت هیچ شرایطی وزارت نفت حق ندارد بیمارستان نفت را به بخش خصوصی واگذار نماید و در این خصوص مدیرانی که به فکر منافع مردم در شهرستان نباشند جایی در این منطقه نخواهند داشت. وی همچنین ضمن تقدیر از عملکرد فرماندار شهرستان گفت: پیشنهاد می کنم شورای همانند شورای راهبردی عمرانی شهرستان در زمینه بهداشت و درمان تشکیل شود.


▪محسن بیرانوند فرماندار شهرستان نیز در این مراسم اظهارداشت : بالغ بر ۸۰ درصد مردم شهرستان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند اما متأسفانه خدمات در شان این حجم زیاد افراد تحت پوشش نیست، البته طی یک سال گذشته خدمات بهتر شده است اما هنوز کافی نیست.
▪وی افزود: در این دوره وباتلاش های دکتر گلمرادی نماینده شهرستان در زمینه درمان خدمات ارزنده‌ای انجام شده است که در تمام ادوار گذشته بی‌سابقه بوده است
▪در پایان مراسم از تلاش ها و پیگیری های محسن بیرانوند فرماندار شهرستان بندرماهشهر در زمینه بهداشت و درمان تقدیر به عمل آمد.
خبرنگار/ناصرحکیمی




Copy Right 2013 Artmis.ORG