1403/01/10 19:34


302222
تاریخ انتشار: 1399/11/19 22:48
اعلام مصوبات و محدودیت های جدید در شهرستان های شادگان و رامهرمز؛
به مدت دو هفته روستاهای دارخوین، بوزی، سید علوان در شادگان و روستاهای رستم آباد، ابوذر و سرطا از توابع رامهرمز قرنطینه هستند.

سخنگوی ستاد کرونا مصوبات و محدودیت های جدید که به مدت دو هفته در شهرستان های رامهرمز و شادگان اعمال میشوند را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، رضا نجاتی سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا روز یکشنبه ۱۹ بهمن ماه مصوبات و محدودیت های جدید که به مدت دو هفته در شهرستان های رامهرمز و شادگان اعمال میشوند را تشریح کرد.

سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا تصریح کرد: به مدت دو هفته پرسنل ادارات در شهرستان های رامهرمز و شادگان به صورت یک دوم در محل کار و یک دوم به صورت دورکاری فعالیت میکنند. همچنین بانک های این دو شهرستان در صورت کسب امتیاز ۹۵ از دانشگاه علوم پزشکی با صد در صد ظرفیت میتوانند به خدمات خود ادامه دهند.
نجاتی افزود: همچنین به مدت دو هفته به جز اصناف و مشاغل ضروری سایر اصناف شامل گروه های دو، سه و چهار امکان فعالیت در این دو شهرستان را ندارند.
سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا تصریح کرد: به مدت دو هفته روستاهای دارخوین، بوزی، سید علوان در شادگان و روستاهای رستم آباد، ابوذر و سرطا از توابع رامهرمز قرنطینه هستند.
این مقام مسوول خاطرنشان کرد: از مردم شریف شادگان و رامهرمز انتظار داریم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی بیش از پیش توجه نمایند تا شاهد خروج این دو شهرستان از شرایط بحرانی شویم. همه دستگاه ها از جمله نیروی انتظامی، دستگاه قضایی و امنیتی، تعزیرات و …. با جدیت این مصوبات را در دو شهرستان یاد شده اعمال میکنند.

برچسب ها:
شادگان ؛ رامهرمز ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG