1403/01/10 13:44


302982
تاریخ انتشار: 1400/03/16 19:46
رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی: با همکاری بازرسین اداره صمت، اتاق اصناف و بازرسین شبکه بهداشت و درمان شهرستان از فروشگاههای بزرگ بازرسی صورت گرفت و تخلفات احتمالی از نزدیک رصد شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، در ادامه بازرسی و نظارت بر بازار شهرستان بهمئی امروز نظارت و بازرسی بر فروشگاه‌های بزرگ شهر لیکک در دستور کار تعزیرات حکومتی شهرستان قرار گرفت.
ارسلان عباسی رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی گفت: با همکاری بازرسین اداره صمت، اتاق اصناف و بازرسین شبکه بهداشت و درمان شهرستان از فروشگاههای بزرگ بازرسی صورت گرفت و تخلفات احتمالی از نزدیک رصد شد.
عباسی افزود: در برخی واحدها میزان قابل توجهی مواد خوراکی، نوشیدنی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته بوده و بعضا بیش از یک سال از تاریخ مصرف آن‌ها گذشته که کشف و ضبط و جهت طی مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.
مسئول تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی بیان کرد: متاسفانه برخی بدون توجه به دستورالعمل های بهداشتی مبادرت به عرضه و توزیع غیر بهداشتی اقلام مصرفی می‌کنند که از دید تعزیرات حکومتی خارج نبوده و مجازات سختی برای متخلفین به سلامت مردم اعمال خواهد شد.
عباسی تصریح کرد: خط قرمز تعزیرات حکومتی عبور از مرزهای سلامت مردم و تخطی از قانون نظام صنفی است و به افرادی که دنبال سودجویی و نقض قانون باشند متذکر می‌گردد که فکر تخلف را از سر خود بیرون کرده و پایبندبه قانون باشند.
رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی در پایان تصریح کرد: تخلفات گرانفروشی و تقلب از واحدهایی که تکرار تخلف کنند قابل توجیه نبوده و متخلفین منتظر مجازات پلمب واحد صنفی خود باشند.

منبع:فارس




Copy Right 2013 Artmis.ORG