1403/01/09 13:11


304780
تاریخ انتشار: 1400/12/18 17:12
تیم جنایی در کنار جسد چند ورق قرص پیدا کرد. پزشکان علت اولیه مرگ را مسمومیت دارویی اعلام کردند. با وجود این جسد برای انجام آزمایش‌های تخصصی‌تر با دستور قاضی محمدرضا صاحب‌جمعی، بازپرس پرونده به پزشکی قانونی انتقال یافت.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از همشهری آنلاین، قاضی محمدرضا صاحب‌جمعی، بازپرس جنایی با اشاره به اظهارنظر‌های مغرضانه پس از درگذشت زهره فکورصبور می‌گوید در فضای مجازی عنوان شد که خانم بازیگر حدود ۱۰۰ قرص مصرف کرده است و این نکته واقعا برای ما جای سؤال دارد که این شایعه عجیب با چه استنادی انتشار یافته است؟!

 جسد زهره فکورصبور شامگاه سه‌شنبه، دهم اسفندماه در آپارتمانش در حوالی قلهک کشف شد. از همان زمان تیم جنایی تحقیقات خود را در این پرونده آغاز کرد. خانم بازیگر همسر یکی از تهیه‌کنندگان مطرح بود و این مرد نخستین کسی بود که پس از ورود به خانه با جسد بی‌جان او که در اتاق خواب افتاده بود روبه‌رو شده و پلیس و اورژانس را خبر کرده بود.

تیم جنایی در کنار جسد چند ورق قرص پیدا کرد. پزشکان علت اولیه مرگ را مسمومیت دارویی اعلام کردند. با وجود این جسد برای انجام آزمایش‌های تخصصی‌تر با دستور قاضی محمدرضا صاحب‌جمعی، بازپرس پرونده به پزشکی قانونی انتقال یافت.

از همان زمان، افرادی شایعه‌پراکنی در ماجرای مرگ خانم بازیگر را شروع کردند و با اظهارنظر‌های غیرواقعی به این ماجرا دامن زدند.

قاضی محمدرضا صاحب‌جمعی در این‌باره می‌گوید: «متأسفانه در این ماجرا اظهارنظر‌های مغرضانه‌ای مطرح شده که موجب التهاب در فضای مجازی و همچنین آزرده‌خاطر شدن خانواده متوفی شده است. باید تأکید کنم که قطعا مراجع قضایی با افرادی که چنین شایعاتی را منتشر می‌کنند یا به آن دامن می‌زنند برخورد جدی و قانونی خواهد کرد.»

بازپرس جنایی با اشاره به اظهارنظر‌های مغرضانه گفت: «به‌دنبال انتشار خبر مرگ خانم بازیگر عده‌ای شروع کردند به اظهارنظر درباره علت مرگ وی. حتی در فضای مجازی عنوان شد که خانم بازیگر حدود ۱۰۰قرص مصرف کرده است. این نکته واقعا برای ما جای سؤال دارد که با چه استنادی این شایعه عجیب انتشار یافته است؟ چه‌طور به راحتی تعداد قرص‌ها را دقیق اعلام می‌کنند درصورتی‌که هنوز پزشکی قانونی علت اصلی مرگ و نتیجه آزمایش‌های سم‌شناسی را اعلام نکرده است.»

بازپرس جنایی ادامه داد: «پس از کشف جسد، تحقیقات قضایی از خانواده و همسر این بازیگر آغاز شده و جسد نیز به پزشکی قانونی انتقال یافته و دستور بررسی بیشتر و آزمایش‌های تخصصی‌تر برای روشن شدن علت اصلی مرگ و همچنین آزمایش سم‌شناسی را داده‌ام.»

او در ادامه به شایعه‌پراکنان هشدار داد: «به‌دنبال تسویه حساب‌های شخصی در فضای مجازی نباشید و به رعایت قانون پایبند باشید. برخی ادعا کرده‌اند که متوفی دارای افسردگی بوده که حتی این موضوع هم اثبات نشده است.»

 



Copy Right 2013 Artmis.ORG