اخبار عمومی
اعلام وصول 2
296795
تاریخ انتشار: 1398/02/03 12:54
سرپرست فوریت های پزشکی مدیریت اچ اس ای، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی حفاری ایران گفت: پزشکان تحت پوشش این شرکت که در مناطق عملیاتی در معرض سیلاب استقرار دارند به ساکنان روستاهای نزدیک خدمات اورژانسی و آموزش های بهداشتی ارائه می دهند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از NIOC، پریسا قاسمی در تشریح فعالیت های این بخش در جریان سیلاب های اخیر در مناطقی از استان خوزستان، افزود: در پی اعلام ستاد مدیریت بحران استانداری خوزستان و دستور مدیرعامل شرکت ملی حفاری از نخستین روز بروز سیلاب و احتمال پیامدهای آن، ۳ دستگاه آمبولانس به همراه ۸ نفر تکنسین مجرب این شرکت برای خدمات رسانی در اختیار این ستاد قرار گرفتند.


وی با اشاره به تخصیص مقادیری اقلام دارویی مربوط به فوریت های پزشکی،  اظهار کرد: همچنین آمبولانس های شرکت ملی حفاری به  مناطق الهایی، اسماعیلیه و عین دو اعزام شدند تا خدمات مورد نیاز را ارائه دهند.
قاسمی با بیان اینکه پزشکان مستقر در درمانگاه های مناطق عملیاتی شرکت ملی حفاری در استان خوزستان نیز ویزیت بیماران مناطق روستایی همجوار را در دستور کار قرار دادند، گفت: در همین حال آمبولانس های اختصاصی دکل ها در این منطقه آماده امداد رسانی به ساکنان روستاهای اطراف هستند.
سرپرست فوریت های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران افزود: همچنین پایگاه مقاومت بسیج این شرکت با هماهنگی این بخش  اعزام پزشکان داوطلب را حسب نیاز به مناطق سیل‎زده  در دستور کار دارد.
 قاسمی اظهار کرد: همسو با آماده باش مدیریت های خدمات، پشتیبانی و اچ اس ای در ستاد فوریت های پزشکی شرکت ملی حفاری،کشیک ۲۴ ساعته برقرار شد تا در شرایط لازم نسبت به هماهنگی با واحدهای فوریت های پزشکی کلانشهر اهواز اقدام شود.
وی گفت: در زمان حاضر کادر پزشکی در مناطقی که در معرض آسیب های ناشی از تبعات روان آب ها قرار گرفتند آموزش های ضروری بهداشتی خاصه در زمینه پیشگیری از بیماری های واگیر دار را ارائه می کنند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*