اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297352
تاریخ انتشار: 1398/03/19 23:29
نبود حامی مالی و سرمربی؛ هواداران را در سردرگمی فرو برده است

عصرجهان؛ دکتر آرین حاتمی غریبوند-در شرایطی که نبود حامی مالی دولتی و خصوصی، شرایط تیم نفت مسجدسلیمان را در وضعیت اضطراری قرار داده و هیات مدیره ای که کارمندان شرکت نفت هستند و تنها چشم انتظار کمکهای دولتی اند و نتوانستن با اسپانسری قرارداد امضا کنند، و نبود هیچ فریاد رسی برای اقدام جهت  تقویت هیات مدیره با افراد پولساز و بارزومه ی اقتصادی و کارافرین وضعیت تیم نفت را در شرایط بحرانی قرار داده است.
در این روزها که معمولا تیم های لیگ برتری با بضاعت مالی پایین در اردوی بروجرد، شهرکرد و سرعین اردبیل هستند تیم نفت مسجدسلیمان به گواه همه ی کارشناسان فن به پوست اندازی جدی و تغییر حداقل شانزده بازیکن نیاز دارد که باید از بین بهترین های لیگ یک و چند بازیکن لیگ برتری با انتظارات مالی معقول استفاده شود.
تاریخ مصرف بازیکنانی چون نصاری، شریفات، وکیا و حسینی و ... به انقضا رسیده و ما به بازیکنان جوان، پرانرژی، خلاق، باانگیزه و توانمند نیاز داریم.
 متاسفانه نبود  حامی مالی و سرمربی؛ هواداران را در سردرگمی فرو برده تا انجا که دست به دامان امام جمعه محترم و نماینده بزرگوار شهرستان شدند.
هر چند که رفع فقر و بیکاری دغدغه ی اصلی شهر است ولی تیم نفت به عنوان دلخوشی این جوانان اکثرا بدون شغل لزوم تعیین تکلیف و بستن تیمی منسجم بیش از پیش احساس میشود.

برچسب ها:
نفت مسجدسلیمان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*