اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298217
تاریخ انتشار: 1398/05/31 18:53
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم حریف یکی از بازی‌های تدارکاتی ما را بدون اجازه از نزدیک دیده‌اند و یک شناخت نسبی از ما دارند

عصرجهان-جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در هفته اول لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: تیم ما از معدود تیم‌هایی بود که سر موقع کار را آغاز کرد اما نهایتا این وقفه به ضرر تیم‌هایی شد که زود شروع کردند و زمان بدنسازی آن‌ها طاقت‌فرسا شد.


وی افزود: با این وجود ما آماده آغاز لیگ هستیم و تلاش می‌کنیم نتیجه خوبی را کسب ‌کنیم.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تصریح کرد: هفته اول تیم‌ها شناختی از هم ندارند، اما تیم حریف یکی از بازی‌های تدارکاتی ما را بدون اجازه از نزدیک دیده‌اند و یک شناخت نسبی از ما دارند.
نکونام در پاسخ به این پرسش که آیا فولاد بازیکن دیگری جذب می‌کند یا خیر، بیان کرد: اکنون نیز برای جذب بازیکن در حال مذاکره هستیم؛ بازیکنانی هم در اردوی تیم‌ ملی جوانان داریم و بازیکنانی هم در رده امید داریم که گاهی به ما اضافه می‌شوند. با این حال فکر می‌کنم تا بازی با استقلال لیست ما کامل شود و بتوانیم تمام نفرات‌مان را بشناسیم ضمن اینکه سعی داریم یکی دو بازیکن خوب و تأثیرگذار جذب کنیم.
وی در پایان گفت: از همه هواداران‌مان می‌خواهم در کنار هم باشیم تا فصلی خوب و رؤیایی را داشته باشیم. هواداران فولاد با جو فوق‌العاده‌ای که در ورزشگاه ایجاد می‌کنند، می‌توانند فولاد را به موفقیت برسانند. خواهش می‌کنم که آنها نه فقط فردا، بلکه در طول فصل از تیم‌شان حمایت کنند و ما هم سعی می‌کنیم در تمام بازی‌ها آن‌ها را خوشحال کنیم و فولاد را به جایگاهی  که لایقش است برسانیم.

منبع/فارس


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*