اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298890
تاریخ انتشار: 1398/08/17 19:48
شاگردان تارتار باز هم شکست‌ناپذیر ماندند و مردان مهاجری نیز نتوانستند از موقعیت‌های خود برای رسیدن به پیروزی بهره ببرند.

نفت مسجدسلیمان به همراه سپاهان دو تیمی هستند که در این فصل هیچ شکستی نداشته‌اند ولی آنها به دلیل کسب تنها دو پیروزی و هفت تساوی نتوانسته‌اند جزو تیم‌های بالای جدولی باشند. شاگردان تارتار امروز بهترین فرصت را داشتند تا برابر تیم بحران زده نساجی به پیروزی برسند ولی باز هم در انجام این کار ناموفق بودند و مثل همیشه به تساوی بسنده کردند. نساجی نیز که طی سه هفته اخیر دو باخت و یک مساوی کسب کرده بود، با فرصت‌سوزی‌های زیاد در برتری مقابل نفت ناموفق بود تا با یک امتیاز به قائم‌شهر برگردد.


هفته دهم لیگ برتر؛ جمعه: 98/08/17 ؛ ساعت 16:45
استادیوم: شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان/ تماشاگر: 4000 نفر
داور: حمید حاج‌ملک/ کمک‌ها: قهرمان نجفی و مهدی شفیعی؛ داور چهارم: براتعلی مولوی؛ کمک داوران پشت دروازه: میثم حیدری و حامد سیدی/ ناظر داوری: رسول فروغی.

نفت مسجدسلیمان:حبیب فرعباسی-محمد طیبی-سعید کریمی(70- مهدی رستمی)-مجید عیدی-میلاد خدایی‌اصل-میثم نقی‌زاده-علیرضا علیزاده-سجاد جعفری-حسین ابراهیمی(64- صادق صادقی)-احمد الجبوری-میرهادی میرجوان(89- فرشاد جانفزا)

سرمربی: مهدی تارتار

 فیلم کارشناسی داوری نفت مسجد سلیمان - نساجی

نساجی مازندران: علیرضا حقیقی-حامد شیری-مجتبی بیژن-حسن جعفری-رضا علیاری-میلاد سرلک-محمدعرفان معصومی-امید سینگ(46- علی شجاعی)-رضا دهقانی(87- مجتبی ممشلی)-محمدمهدی نظری(71- علی‌اصغر عاشوری)-رحمان جعفری

سرمربی: محمدرضا مهاجری

 

خلاصه بازی نفت مسجد سلیمان 0-0 نساجی

اخطار: رحمان جعفری(63) از نساجی

لحظات حساس:

06:00- ضربه سر میرجوان روی توپ ارسالی از جناح راست زمین از روی دروازه نساجی به اوت رفت.

23:39- ارسال عیدی و ضربه نه چندان خوب میرجوان راهی به دروازه نساجی پیدا نکرد.

37:45- ارسال حسین ابراهیمی از روی کرنر سمت راست زمین به مقابل دروازه نساجی را مدافعان این تیم دفع کردند که در برگشت توپ به سجاد جعفری رسید ولی ضربه سر او در آستانه ورود به دروازه نساج‌ها را حسن جعفری از روی خط برگشت داد.

دقیقه 2+45: شوت راه دور معصومی به راحتی در اختیار فرعباسی قرار گرفت.

47:40- ارسال مجید عیدی و ضربه سر میرجوان خطری روی دروازه نساجی به وجود نیاورد و در اختیار حقیقی قرار گرفت.

53:09- شوت پشت محوطه معصومی بعد از برخورد به مدافع نفت به شکل خطرناکی از کنار دروازه این تیم عبور کرد و به کرنر رفت.

57:00- علی شجاعی فرصت استثنایی گلزنی برای نساجی را هدر داد و توپ ارسالی زیبای دهقانی به مقابل دروازه نفت را به بیرون زد.

61:35- دهقانی هم یک موقعیت خوب دیگر برای نساجی را هدر داد و با تعلل زیاد در زمان ورود به محوطه جریمه نفت، موجب شد تا مدافعان این تیم از راه رسیده و توپ‌گیری کنند.

70:10- ارسال خطرناک دهقانی از جناح راست زمین و ضربه سر کم‌دقت شجاعی را مدافعان نفت دور کردند.

75:08- عیدی نفوذ سریعی از سمت راست محوطه جریمه نساجی انجام داد که پاس در عرض او و شوت صادقی به مدافعان نساجی برخورد کرد و دفع شد.

79:23- علی‌اصغر عاشوری از پشت محوطه جریمه نفت شوت‌زنی کرد که ضربه او از بالای دروازه این تیم به بیرون رفت.

82:22- علی شجاعی می‌توانست پاس بلند زیبای رحمان جعفری را با شوتی دقیق تبدیل به گل کند ولی سر توپ و ضربه پای چپ او را فرعباسی در دو مرحله جمع کرد.

دقیقه 3+90: شوت محکم و زمینی صادق صادقی از پشت محوطه جریمه با فاصله کمی از کنار دروازه نساجی راهی اوت شد.

در حاشیه:

* سعید آهنی از نفت مسجدسلیمان تنها بازیکن محروم این مسابقه است.

* تماشاگران نفت از ابتدای مسابقه به شدت مشغول تشویق این تیم هستند.
* هواداران نساجی نیز تا مسجدسلیمان سفر کردند تا از بازیکنان این تیم حمایت کنند.

* سعید کریمی، مدافع نفت مسجدسلیمان به دلیل مصدومیت نتوانست به بازی ادامه دهد و در دقیقه 70 با رستمی تعویض شد.

اتفاق ویژه:

مهدی تارتار که تیمش در 9 دیدار اخیر صاحب هفت تساوی شده بود، امروز هم در خانه برابر نساجی به نتیجه بدون گل رضایت داد تا بیشترین مساوی را در لیگ نوزدهم به نام خود و تیمش ثبت کرده باشد. مهاجری و نساجی نیز با این نتیجه پشت سر نفت مسجدسلیمان با پنج تساوی، بیشترین تعداد نتیجه مساوی را به همراه پارس جنوبی در این فصل داشتند.

بهترین بازیکن:

حسن جعفری، مدافع راست نساجی در روزی که دو تیم نتوانستند نمایش چندان دلچسبی داشته باشند و موقعیت‌های خوبی را هدر دادند، موثرترین بازیکن زمین بود. جعفری علاوه بر نفوذهای خوبی که انجام داد و دو ارسال خطرناکی که داشت، اجازه نداد نفتی‌ها از سمت چپ زمین حملات زیادی را به وجود آورند، اما شاخص‌ترین کار مدافع راست نساجی دفع توپ او از روی خط دروازه تیمش بود تا نساجی بتواند بدون گل خورده این دیدار را به اتمام رساند.
البته محمد طیبی، مدافع میانی نفت مسجدسلیمان نیز مثل همیشه کم‌نقص و موثر بازی کرد و با نمایشی که در خط دفاعی تیمش داشت موجب شد که آنها نیز گلی دریافت نکنند و شکست‌ناپذیر باقی بمانند.

 شخصیت نباختن پیدا کردیم
تارتار: به‌خاطر مردم مسجدسلیمان پرسپولیس را می‌بریم

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: صادقانه این صحبت را به شما می‌گویم یکی از آروزهای من این است که پرسپولیس را شکست دهم.

مهدی تارتار در نشست خبری بعد از بازی تیمش با نساجی گفت: در ابتدا به هموطنان عزیزم که در زلزله عزیزانشان را از دست دادند تسلیت می‌گویم. بازی دو نیمه متفاوت داشت، در نیمه اول ما خوب کار کردیم ولی در نیمه دوم با تعویض های حریف آنها خطرناک‌تر ظاهر شدند. من فکر می‌کنم تساوی عادلانه بود، فقط ما شرمنده هوادارانمان شدیم چون از دقیقه اول ما را تشویق کردند و امیدوارم در بازی های آینده آن‌ها را شاد کنیم.
مهدی تارتار در نشست خبری بعداز بازی با نساجی درخصوص اینکه امروز تیمش با دست بسته مقابل رقیبش به میدان رفت گفت: همینطور است، پیام ملکیان مصدوم بود و برای فیزیوتراپی به اهواز رفت. البته ما در هر پست دو بازیکن خوب داریم و اگر دقت کرده باشید امروز مکانی نیمکت نشین بود. به بازیکنانم هم گفته بودم که نساجی خوب کار می‌کند و انصافا آنها در نیمه دوم عالی ظاهر شدند.
وی در پاسخ به انتقاد یکی از خبرنگاران مبنی بر عملکرد ضعیف نفت مسجدسلیمان از شروع لیگ تا امروز گفت: نظر شما برای من قابل احترام است اما ما ابتدای فصل هدف‌گذاری کردیم که الان از آن هدف‌گذاری بالاتر هستیم. هدف ما این است که سهمیه را در لیگ برتر حفظ کنیم. بعضی مواقع هم تیم‌ها بسته بازی می‌کنند و کار سخت می‌شود. ما مقابل شاهین هم مشکل داشتیم و در نیمه دوم به گل رسیدیم.
سرمربی نفت مسجدسلیمان ادامه داد: برای تغییر تاکتیک بعضی مواقع باید بازی مستقیم انجام داد تغییر تاکتیک یعنی این. ما امروز فرزاد حاتمی را در اختیار نداشتیم و وقتی تیمی مثل نساجی بسته بازی می‌کند ما باید به بازی روی هوا روی بیاوریم اما چاره‌ای نداشتیم. ترجیح دادیم روی زمین بازی کنیم تا به مشکل نخوریم. به هر حال کار ما سخت و توقعات بالا است. توقع بالا می‌تواند به ضرر ما باشد یا به نفع ما اما باید حواسمان باشد که جو را از دست ندهیم و باید فوتبال بازی کنیم. اگر قرار باشد ما به زیر توپ بزنیم هوادار ناراحت می‌شود چون اینجا خوزستان است و آنها انتظار فوتبال دارند. امروز ما در نیمه دوم خوب کار نکردیم.
وی با اشاره به اینکه نفت مسجدسلیمان آخرین تیمی بود که وارد بازار نقل و انتقالات شد گفت: با توجه به اینکه دیر کارمان را شروع کردیم موجودی که در بازار وجود داشت را گرفتیم البته عماد میرجوان جزو بازیکنان خوب ما است و در سال‌های گذشته 5-4 گل به ثمر رسانده است شما ببینید پریرا با آن همه هزینه در فولاد فقط یک گل زده است. قیمت مهاجم  همیشه بالا است و ما توان هزینه زیاد نداریم. دو بازیکن تیم ما به شهر خودرو رفتند که نزدیک به سه میلیارد تومان هزینه داشتند با همه این اوضاع و احوال در دوازده بازی در لیگ و جام حذفی شکست نخوردیم و نفت شخصیت نباختن گرفته است. فراموش نکنید سال گذشته همه به دنبال سه امتیاز از نفت بودند اما حالا شکست این تیم سخت شده است.
تارتار در انتهای مصاحبه خود درباره دیدار با پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه تیم نفت در تاریخ لیگ برتر برابر پرسپولیس نباخته است، امیدواریم بخاطر مردم مسجدسلیمان در این دیدار پیروز شویم و بتوانیم آنها را شاد کنیم.


رضا مهاجری سرمربی تیم نساجی پس از پایان بازی در کنفرانس حاضر شد، در پایان کنفرانس رضا مهاجری سرمربی نساجی، چوقای، لباس محلی و مخصوص بختیاری‌ها را بر تن کرد و عکس یادگاری گرفت.

برچسب ها:
نفت مسجدسلیمان ؛ تاتار ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*