1403/01/10 04:51


303221
تاریخ انتشار: 1400/04/21 13:01
امید است جوانان با الگو گرفتن از سیره و زندگی ائمه اطهار و با ازدواجی آگاهانه به پیوندی ثابت و پایدار دست یابند و از خداوند متعال برای همه آرزوی صحت و سلامتی را مسالت می نمایم .

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان،  "سرهنگ حمید رضا بهاروند" طی پیامی آغاز هفته عفاف و حجاب و سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)را تبریک گفت:
متن پیام تبریک به شرح ذیل می باشد:
بسم الله الرحمن الرجیم
مسئله حجاب و عفاف یکی از مهمترین چارچوب های احکام الهی جهت تضمین سعادت فردی و اجتماعی بشریت و  از مهمترین شاخصه های امنیت اجتماعی زنان جامعه اسلامی که موجب حفظ عزت و کرامت زنان وارزشگذاری به مقام زن و صیانت از حریم و شخصیت انسانی آنان  است.
امام علی (ع) در خصوص توجه به عفت به می فرمایند : "نزدیک است انسان عفیف یک فرشته از فرشته های خداوند شود"، این کلام گهر بار امام علی (ع) نشان می دهد که عفت یک مساله بسیار مهم است و درون هر انسانی باید این گوهر کشف و به آن پرداخته شود.
رعایت عفاف و حجاب از بی بند وباری و فروپاشی نظام خانواده جلوگیری می کند و بدنبال آن   نظم و امنیت اجتماعی را در جامعه فراهم می سازد و به همین لحاظ  نیروی انتظامی که یکی از مهمترین وظایفش حفظ ارزشها در جامعه است توجه ویژه ای به این مسئله دارد.
اینجانب،بر خود لازم می دانم سالروز بزرگداشت این پیوند مبارک و فرا رسیدن هفته حجاب و عفاف را به همه بانوان و مردان ایران اسلامی به ویژه مردم شریف و مومن شهرستان مسجدسلیمان تبریک و تهنیت عرض نموده، امید است جوانان با الگو گرفتن از سیره و زندگی ائمه اطهار و با ازدواجی آگاهانه به پیوندی ثابت و پایدار دست یابند و از خداوند متعال  برای همه آرزوی صحت و سلامتی را  مسالت می نمایم .


بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG