1403/02/01 12:56


30737
تاریخ انتشار: 1395/03/11 11:02
فرمانده نیروی انتظامی بندر ماهشهر خبر داد:
در این راستا دو نفر راننده بعنوان متهم اصلی دستگیر شده که پس از تشکیل پرونده و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شهرستان بندر ماهشهر شدند.

به گزارش جلال کاووسی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندرماهشهر بیان داشت: پلیس مبارزه با قاچاق کالای نیروی انتظامی، در حین گشت زنی در محور مواصلاتی آزاد راه خلیج فارس به بندرماهشهر به یک کامیون حامل بار قاچاق مشکوک شده که پس از ایست و طی بازرسی از آن مقدار 16 تن برنج قاچاق کشف و ضبط نمودند .

سرهنگ جلیل زبیدی همچنین افزود: ارزش این محموله بار قاچاق 800 میلیون ریال بوده که در این راستا یک نفر راننده بعنوان متهم دستگیر، و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شهرستان شد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندرماهشهر همچنین اعلام نمود: مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا نیروی انتظامی بندرماهشهر در حین گشت زنی در محور مواصلاتی هندیجان به بندرماهشهر به یک دستگاه سواری پراید مشکوک شده که پس از ایست و بازرسی از آن تعداد 60 تخته پتوی مسافرتی قاچاق به ارزش 25 میلیون ریال از آن کشف و ضبط نموده که در این رستا یک نفر راننده بعنوان متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات دادگستری شهرستان بندرماهشهر شد.
سرهنگ زبیدی یاد آور شد، کشفیات بارهای قاچاق در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق توسط نیروی توسط نیروی انتظامی شهرستان بندرماهشهر به اجرا در آمده و با اقتدار و عزت این طرح در جهت اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام


بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG